Författaren förklarar

Stackars David. Jag vet inte varför jag torterar honom eller varför jag låter min protagonist undervisa honom om något utan någon uppenbar anknytning. Jag vill och känner att det är nödvändigt att förklara att det inte finns någon tanke bakom namnet. Jag känner ingen David förutom syrrans man och jag har inga problem med honom. Namnet dök bara upp i huvudet och det är väl inte sämre än något annat antar jag. Jag vet inte vart det ska leda eller vad jag skriver. Det viktigaste är väl att jag skriver och tränar. David är ett experiment, övning så som en konstnär skissar eller en idrottare tränar. Vi får se vad det leder till. Lämna gärna respons på hur jag skriver hellre än vad jag skriver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0