Tänker du och jag på samma sak?

Jag letar efter något. Jag vet inte hur Det ser ut, men kanske har du sett Det? Många runt omkring verkar ha hittat Det, andra har slutat leta. Jag tycker synd om dem som gett upp. Kommer jag känna igen Det om jag hitta Det? Kanske missar jag Det ibland? Man sitter hemma och skriver. Man fantiserar om Det man en gång haft, man saknar Det.
Men innan dess måste jag göra något. Jag måste börja vara ärlig mot mig själv. Den pessimism jag hela tiden kallat realism är ett ok som hindrar mig från att åstadkomma stordåd. Man är kapabel för att man tror att man är kapabel. Det är på tiden att jag blir den jag är hellre den alla andra förväntar sig jag ska vara.

Frågan är bara; vågar jag ömsa bort det skinn jag bär? Har jag mod och styrka att stå, rak och stolt, för den jag egentligen är? En sak är säker; jag ska ta vara på den talang jag har. Vem vet, det kanske leder mig till platser?

Kommentarer
Postat av: Dracul

HELL YEH! Go for it fucker!



Kan även meddela att vårt bolag fick oväntat ett trevligt stipendium på 3000kr idag! (Fick det av skolan)... :D

2009-06-05 @ 21:07:22
URL: http://crashfm.se
Postat av: =)

Det finns bara en av dig o du e speciell. Slöseri att spinga runt o va nån annan då

2009-06-06 @ 09:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0