These are my principles. If you don´t like them, I have others.

Unit går fram till en tjej på en bar.

(Unit) - "Hej."
(Tjej) - "Hej."
(Unit) - "Du...vad säger du om att ha sex med mig för 500 kronor?"
(Tjej) - "Va?!? Vafan, i helvete heller!"
(Unit) - "Men snälla... Jag behöver verkligen pengarna."

I sektionen; Övrigt: Idag, lite efter klockan 6 på morgonen befann jag mig i en liten vit Saab tillsammans med tre andra personer jag aldrig tidigare träffat. Orsak; tågen var inställda. Jag fick skjuts till Lund. Föraren var en syster till en av de andra passagerarna, samma passagerare skulle vidare från Lund till kastrup för att flyga till Grekland. Den tredje liftaren skulle jobba i Lund. Väl i Lund tog jag och Grekland en ersättningsbuss till Malmö och där tåg vidare till Dk. Ung och stark som man är, dessutom tacksam för att ha fått skjuts, bar jag hennes väskor när det behövdes. De verkade bli tyngre hela tiden, jävla växthuseffekt.
Men jag kom i tid till jobb och allt var gott.

Jag sover dåligt nu på senaste. Visserligen börjar jag tidigt på dagarna, men jag vet att jag aldrig hade överlevt helgen utan massor med kaffe (visste ni förresten att kaffe innehåller ett ämne?). Koffein och socker är det som håller mig vertikal på jobb.

Under sektionen; Det som gör mitt liv värt att leva; Bara några dagar kvar tills jag får träffa Henne.

En liten pojke från Stockholm är för första gången ute och kampar i en skog tillsammans med sin kusin. "Är det sant att björnar inte anfaller dig om du bär med dig en ficklampa?" frågar Stockholmaren.
Hans kusin svarar, "Det beror på hur snabbt du bär ficklampan."

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltid lika roligt att få sig ett gott skratt......Tack ska du ha

2009-01-25 @ 21:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0