Kan jag få ett bra kilopris på dina barn?

(Mr. Ve) - Vad gör du?
(Unit) - Jag ska nog börja blogga igen.
(Mr. Ve) - Vad ska du skriva om?
(Unit) - Jag vet inte.
(Mr. Ve) - Men om du inte vet vad du ska skriva om, varför sitter du här och tvingar fram det? Skriv när du har något att skriva om, inte bara för att skriva något.
(Unit) - Tyst, jag kan inte koncentrera mig när du håller på.
(Mr. Ve) - Okej, bli inte sur på mig för att du saknar inspiration och kreativitet.
(Unit) - Jag har något jag ska skriva om, jag vet bara int hur jag ska formulera det.
(Mr. Ve) - Du stavade fel där.
(Unit) - Var?
(Mr. Ve) - Där. Det ska stå inte, inte int.
(Unit) - Skit samma, folk förstår nog ändå.
(Mr. Ve) - Du är verkligen fullständigt rubbad, du vet det va?
(Unit) - Inte fullständigt.

Kommentarer
Postat av: glad att du är tillbaka

2009-01-18 @ 11:23:08
Postat av: ;)

Välkommen tillbaka....detta var efterlängtat =)

2009-01-18 @ 22:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0