Retardation

Det ligger till på sådant vis att jag hämtar mycket inspiration från olika genier runtomkring i världen. Författare, konstnärer, komiker eller regissörer. Som en bok jag nyligen läst klart; Moment 22. Gammal klassiker skriven av Joseph Heller. Nu är jag medveten om att de flesta som tittar förbi på blogg.se inte kan läsa, vilket avspeglas i de många bloggar där man fokuserar på bilder och föga text, men jag ville ändå rekommendera den till alla som har tre siffror i sin iq.
(Unit alter ego) - "Unit, antyder du att det finns folk på blogg.se som inte kan läsa, som är tröga, blåsta och rent av lite slöa. "
(Unit) - "Nej, jag antyder inte alls, jag säger rakt ut att de flesta som hänger här är dåligt allmänbildade, har dålig smak och inte har någon som helst aning om vad fan de håller på med i sina värdelösa liv. "
(Unit alter ego) - "Men Unit, påstår du att du har bättre koll på saker? Att du är så mycket bättre än alla andra?"
(Unit) - "Hmm, nej. Men det är inte så svårt att skriva en bra blogg när man är omgiven att ett gäng retards. Ett typexempel på ett av deras inlägg är en bild på någon fjant med texten under; ""Ida skrattttade Sandra, hahahahaha o vie skrattade osså o alla tittade på oss för vi skrattade så mycket men ingen fatta vafför vi skrattade så vi skrattade mer...""
Idioter...."
(Units alter ego) - "Hmm, du vet att deras bloggar e poppulärare än din va?"

Jaja, slut på klagandet.

Mina idoler på komedifronten är George Carlin, som dog tidigare i år, och Bill Hicks som dog för ganska länge sedan. Den senare nämnda e nog bättre för han går in starkare för det han säger och lever sig in ganska bra i det. Han flippar ut och skriker som fan ibland och det är nog svårt att tycka att det är kul i början, men jag kan inte låta bli att älska den galna snubben på scen.
Smakprov:
http://www.youtube.com/watch?v=xRkA6zugNMQ


Kommentarer
Postat av: Max

Hmm allt de där stämmer nog på mej förutom att ja inte har en massa bilder och inte har en speciellt populär blogg heller då...

och jag vet ju NÄSTAN hur man stavar. typ.



annars orkar jag inte heller läsa böcker. men TRUST ME, jag KAN läsa ju.. men.. jaa.. Det är väl ändå ganska duktigt att ha tagit sej igenom en bok på en månad??

2008-09-05 @ 15:31:14
URL: http://paxblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0