Fyra har fyra bokstäver

det finns ganska många som behöver ge utlopp för sin aggressioner, sorg eller whatever. en del dricker sig fulla och spöar upp sin fru som i sin tur skriker på sina barn som i sin tur torterar djur och djuren, well, de får fan ta och finna sig i skiten.
Ta en hankatt och håll den stadigt i famnen med en arm. Med den fria handen fattar du ett trubbigt föremål.
alla behöver ge utlopp för sin skit de samlar inom sig. jag? jo även jag. vad jag gör? skriver en del, klagar som fan.
Slå sedan katten i huvudet hårt nog att den domnar ett par minuter. Var noga med att slå hårt nog första gången då det kan bli svårt att hålla kvar den. 
jag onanerar även en del, runkar. i regel innan jag borstar tänderna, morgon och kväll.
För ned katten i en djup gummistövel med huvudet först så endast baken på katten sticker upp. Tag fram ett rakblad.
visserligen hjälper inte det alltid. det dämpar en vag form av djurisk sexuell impuls men föga mer.
Snabbt som attan skär du av testiklarna på katten. För att undvika blod försök ha ett glödgat järn förberett som du bränner ihop såret med.
jag vet inte, kanske borde jag hitta något mer, något som ger mig...jag vet inte ens. vi får se hur länge det varar.
-"Ser du som han kämpar för att behålla fotfäste?"
-"Tror du?"
-"Ja, det är ju kanske början på slutet."
Du har precis kastrerat en katt.

Kommentarer
Postat av: :(

Detta va litta rälit

2008-09-19 @ 23:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0