Infall

Så idag fick jag ett infall och till följd av det spenderade jag hela vägen hem med att försöka få ned detta infall på papper. Visst, det finns inte en chans att få ned det hela på så kort tid, men det var länge sedan jag skrev med samma iver och ,ursäkta om det låter en smula fjolligt nu, passion. Visst, jag har en del ideér i huvudet till noveller och texter, men inga som är utöver det vanliga som detta då kanske är. Nu hoppas jag på att kunna få ned hela texten på papper innan jag tappar intresset. Vi får se vad som händer.
Och förresten, det har ju kommit fram att jag kritiserar en del personer som bloggar eller läser bloggar, att jag kallar dem dumma och en massa annat. Ledsen för det, men tänk såhär; E du klok nog att dra slutsatsen att det är dig jag menar så kan du ju trösta dig med att det finns dem där ute som e dumma nog att inte fatta så mycket.

Puss och adjö

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha! Vilken slutkommentar!

2008-09-18 @ 01:52:01
Postat av: Problemet är

att du delar in mänskligheten i kloka och dumma. Jag tycker att det kränkande och ovärdigt även för den som du betraktar som klok

2008-09-18 @ 06:42:24
Postat av: alma

jag tycker blondibella gärna delar upp folk i endast två kategorier, det är kränkande men samtidigt himla störigt - bruden har massivs av läsare och tjänar pengar på skiten med! what the hey liksom..?

2008-09-18 @ 12:31:46
URL: http://almakakasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0