3:e september ju, igen

Och så var det den 3:e september...igen. Bli inte så förvånade, det brukar vara den 3:e september denna tiden på året och nästa år, efter den 2:a september kommer det sannolikt att bli den 3:e igen. Bra, då klargorde jag det iallafall, tror det fanns en del där ute som inte var helt på det klara med hur det låg till och när de vaknade i morse gick de; "Shit, det är tamejfan den 3:e september idag. Varför har ingan sagt något? Gösta?...GÖSTA?! Det är ju den 3:e september idag." Eller något i den stilen kanske.

Denna bloggen, den du läser just nu ja, är den bästa i hela världen. Visste du det? Nej det trodde jag inte, inte så många som känner till det. Vadå inte håller med? Det är inte en fråga om smak eller något man kan hålla med, det är en fråga om fakta. Eller inte, jag tycker om den iallafall.
Jag tycker min blogg är den bästa som finns, än så länge iallafall. Varför? För att den är så vackert strukturerad? Nej, inte alls. För att den har den innehåller bilder på mitt föga intressanta liv? Så full av bilder att du först tror att du snubblat in på fel hemsida och hamnat på bilddagboken lr något. Nooo, nada pictura. Så varför Unit, tell us we sooo want to know why oh why your blogg is the best damn blogg in ze vojd.
Tror det ligger till på sådant vis att den innehåller ganska mycket åsikter som stämmer överrens med mina egna. Ja, det är nästa som om det är jag själv som skriver den. Massor med bra humor och roliga åsikter och funderingar, och när jag läser Im going; "DAMN, killen har ju fan rätt i allt han skriver. Han måste vara ett geni lr något".

Jepps, och nu är det frühstück tajm. Det blir en banan-shake du jour.
Jepps, ses!

Kommentarer
Postat av: sandrah

fett tråkig blogg.. o du klagar på kenzas lixom;S shit asså.

2008-09-03 @ 16:20:25
Postat av: Anne

Till Sandrah.

Läs den inte då. Det finns miljontals bloggar i världen. Det finns nog några som passar imbeciller också.

2008-09-03 @ 16:44:09
Postat av: Olof

bäst häst i täst

2008-09-03 @ 17:55:42
Postat av: ^

Kommenterar ovan: Unit alltså!

2008-09-03 @ 17:59:26
Postat av: Anonym

Förstår vad du menar med att din blogg är bättre än Kenzas..dock kan du göra den lite roligare..det skadar inte :P

2008-09-03 @ 19:36:58
Postat av: Unit731

sandrah alltså...stackars lilla stockholmare. Citat: "din blogg är inte dålig..." Så skrev jag till Kenza. Finns det något att missförstå?

2008-09-03 @ 23:59:09
URL: http://unit731.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0