Vaxfrukter

När man har en seg dag på jobb så slänger radion igång ett par glada låtar som får mig på bättre humör. Så får man höra en låt som påminner lite om oldschool pop/beat. Efter lite forskande kommer det fram att det e Rihanna o hennes låt Don´t stop the music. Wierd, brukar inte falla för den sortens musik, men vafan, tycker man om det så why fight it?

Igår kom jag hem sent, tåget hem från jobb var försenat. Tråkigt med tanke på att jag skulle upp klockan 5 i morse, dvs jag fick lite mer än 4 timmar på mig att sova. Det blev iof en lugn dag på jobb och det var väl bra. Sören var även på jobb och vi kan alltid få tiden att gå genom en massa rasistiska och kvinnoförnedrande skämt. Stackars Sverker dock, helt befriad från den sortens svart humor. Vi snackade om vad vi skulle göra om vi vann 100 mille. Vi snackade en del om att "anställa" en del flickvänner. Sören ville ha en som han kunde spöa upp när han ville, han kunde tänka sig att ge henne ett par tusen om dagen endast för den sortens tjänster. En tjej skulle vara naken dekoration i rummet. En annan (även hon naken) skulle bara vara där för att hämta posten när den kom. En annan tjej (av någon anledning placerad på ett ställe där det var varmt så hon svettades konstant), skulle vara till för de andra tjerna att misshandla. Säga vad man vill om Sören, men kreativ är han fan. Kanske krävs om man är kock. Själv (om jag vann 100 miljoner) hade jag nog bara slutat komma till jobb. Hade nog inte ens brytt mig om att ringa o säga något, bara slutat gå dit. Eller kanske gått dit för att urinera i alla soppor o sedan lämna en skvätt av "Creme de Emil" på en random hamburgare. Blivit inspirerad av Fight Club för mycket? Shit ja, läste boken för ett par veckor sedan, måste säga att filmatiseringen e asbra! Dock tror jag det hjälper att se filmen före man tar sig ann boken, den var jävligt rörig och luddig, fanns en del stycken där filmen gått djupare och klargjort en del. För er som tycker om att läsa en del kan jag varmt rekommmendera Joseph Heller, författaren bakom Moment 22. Det var hans debut och hit, brukar vara den som folk känner igen när man snackar om honom, men just nu håller jag på med "Nåting har hänt", en bok som är så jävla vackert skriven. Kanske en smula tung ibland, men jävligt rolig.

Damn, ska upp 5 imorgon igen, för att få sova de vädefulla 8 timmar borde jag sova för en kvart sedan... Kaffe, espresso och amfetamin så är du nog redo för en dag till. Ledig på måndag. Vem fan vill vara ledig en måndag?
Är det lördag idag? Måste det vara, folk undrar om jag ska med o hitta på något. Jo men spännande jag kommer vara då, sovit 4 timmar o ska sedan upp klockan 5 igen. Får bli nästa helg, firar min födelsedag då oxå så man har ju en anldedning till att hitta på något då.

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Ha ha! du e forjävla bra.

hur mycket fyller du? och när?

2008-10-20 @ 17:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0