[Out of beta]

"Köp våra kondomer så får du ett gratis HIV-test på köpet."

Läste i dagens Metro att Alex Shulman var av den uppfattning att om du vill få läsare till din blogg ska du ha bilder i varje inlägg. Jag tror på honom när jag besöker de bloggar som är populärast och bara ser bilder.
Jag är anti bilder på bloggen, på min blogg. Vill jag flasha en bild gör jag det här.
Vid något tillfälle har jag funnit mig i en situation där jag väljer att inte skriva något som kanske kan vara pinsamt för mig själv eller någon annan. Jag e vagt medveten om vilka som läser min blogg och det händer att jag har det i åtanke när jag väljer mina ord, eller väljer bort vissa ord. Jag ska försöka bättre mig på den fronten, bli ärligare och öppnare. Kanske inte skriva om något tråkigt eksem i armhålan eller en analklåda, men känslomässigt öppnare kanske.

I övrigt; Half-Life 2 modden "Portal" är det bästa spelet i världen, utan att överdriva. Svart humor blandat med färglös humor tillsammans med pussel, action och världens roligaste spelkaraktär någonsin. Här får ni lyssna på End themat som de spelar när man klarat spelet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0