Made in livingroom

Fy fan, hell week is over. Nu e det en massa fritid och slappande som gäller. Har dock blivit fullt uppbokad redan. Men jag ska börja med att berätta om min dag idag. Började på jobb klockan 12. Syrran var där oxå till 15 så vi spenderade ganska mycket tid med att inte göra något annat än att snacka. Hon pratade om sitt, jag om mitt, samtidigt mer eller mindre. Något utöver det vanliga som hände var att jag bestämde mig för att skrubba ventilationen över grillen, så därför lekte jag hobby-kemist och blandade klor med något som jag faktiskt inte vet vad det är, men dunken var iaf vit. Efter några minuters användning började det svida i handen och en halvtimme senare hade jag röda utslag och det stack i den som om den sov. Det gör det fortfarande och är en smula irriterande faktiskt. Annars inget spännande på jobb. Det dog typ ut helt efter 17-tiden. Spenderade typ 3 timmar med att få stryk i tärning. Christina menade att det var pga mitt svenska handikapp, jag menar dock att det berodde på otur. Kanske hör de två ihop?

Nu e jag hemma (no shit, bloggar ju) och ska snart försöka varva ned lite. Imorgon ska jag hämta ett paket på posten, träna, shoppa käk, städa. Bokat in en del på kvällen oxå, ska på restaurang med några polare och deras polare. Något thai-ställe i hbg. Sen ska vi på en engelsk pub, även den i hbg. Ska bli jävligt skoj. Fira min födelsedag (måndagen den 27:e) med en massa skoj.
På söndagen ska jag till Malmö o även då äta på restaurang. Elysee (hur det nu stavas) heter det. Har ätit där en gång tidigare när syrrans fästman fyllde år och det föll mig i smaken. Sedan, måndag, ska jag fira min egen 25:års dag på det sätt som faller mig helt i smaken. På mitt eget vis. Jag har en tanke på någon som jag velat fira min dag med, men jag tror inte jag kommer fråga henne. Det är ju trots allt bara en vanlig måndag för de flesta, och dessutom är hon nog inte intresserad. Hur som så kommer helgen bli full med skit o skoj!

Ta en titt på denna hängivna idioten. Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0