Tvåa femma

Så var det tid att byta en siffra i åldern igen. Den stora två fem. Hur känns det frågar alla. Tja, jag vet inte. Första gången för mig så jag vet inte hur jag ska känna mig. Dagen är som vanligt förutom att vädret e fint och folk ringer för att säga grattis. Jag har firat det i två dagar redan så det ska bli skönt att få lägga upp fötterna på bordet och luta mig tillbaka idag. (Metafor) Egentligen ska jag till malmö idag och handla lite, men nej, inget speciellt annars. Jag firade i lördags med mina vänner och hade jävligt skoj. Igår var jag på restaurang och det var mysigt. Jag är glad för de presenter jag fått. Nu måste jag dock göra mig i ordning o sticka till tåget.

To the world
you may be one person,
but to one person
you may be the world.



Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Emil och stort grattis på 25-års dagen!!

Vill säga att jag tycker att du skriver verkligen jättebra, hoppas jag får läsa din blogg :). Skriv en bok så ska jag köpa ett exemplar.

Hälsn. från Emma kusin

2008-10-27 @ 14:27:02
Postat av: Mor

Grattis än en gång på fölsedan =)

2008-10-27 @ 16:38:22
URL: http://libbes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0