Serius bizinez

Vi längtar alla efter en familje-, enighets- och samhörighetskänsla. Jag kommer lära mig att de tre sakerna kostar. Det har nu gått runt 5 månader sedan jag började mitt nya liv. Jag är stabilare, min fysik är bättre, min beslutsamhet är orörd mer eller mindre. Men självklart spelar känslorna ett spel med mig ibland. Allas (tror jag) känslor är som en bergochdalbana. Ibland är man på toppen, ibland är man nere. Det man måste är väl att försöka hålla humöret stabilt och veta att det kommer fler dagar och då kanske man är påväg upp igen. Man ska bara sätta huvudet på plats igen, så löser sig allt.
Livet är bara en massa utmaningar, och inom mig finns det något som är större än alla problem.

Jag kan flyga, jag är inte rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0