Har fått höra att man saknar mina längre inlägg, de inlägg med större tanke bakom. Man längtar efter ett inlägg där jag utrycker mig om min vardag, skulle den vara skit eller underbar. Till alla er som läser detta och vet med er att ni velat ha detta längre inlägg ska jag väl försöka att inte göra er besvikna.
Det som händer i mitt liv just nu är inte mycket mer än för några månader sedan. Nej, jag har ingen tjej and it will stay that way. Ja, till skillnad från vad ni kanske tänker nu så har jag haft chanser till förhållande, eller iaf en del dejter som jag tackat nej till.

Min bästa vän (han är engelsk) och jag har börjat snacka om att göra en del kortfilmer. En av dem handlar om ett mord, den andra om en kidnappning och våldtäckt. I den senare ska jag (om jag får bestämma) vara fastbunden vid en stol och min vän (han är engelsk), ska misshandla mig. Och som den perfektionist man är ska han verkligen slå mig. Mesfaktor; han ska dock ha handskar på sig. Men vi kan säga att det är för att han inte ska göra illa sina händer.

I slutet av denna månad firar hela världen min födelsedag. Visserligen vet nästan ingen om att de gör det, men ändå. Jepps, jag ska lägga till ännu ett år till min ålder. Men jag känner mig inte så gammal och jag lider inte av någon slags åldersfobi. Som de brukar säga; Hur gammal hade du varit om du inte visste om din ålder. Jag vet inte, men yngre än jag är.

Sen, från det ena till det andra, tjejer i uniform är jävligt sexiga. Tänker på polis-tjejen jag såg i tisdags på Landskronas tågstation. Polis-tjejen, om du läser detta; du var het. Sådär tjejer, nu vet ni vad som funkar på mig, en tjej som kan spöa skiten ur mig samtidigt som jag låter fantasierna flöda.

Nu e det sängen som gäller, jobb i morgon o sedan fri lördag. Ska inte göra något speciellt, träna och softa.
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0