Upp och ned

Ikväll är jag på blandat humör...en del av mig är trött, irriterad, trång och skev... En annan är lugn och avslappnad. Det är så att idag fick jag vara med om en gammal dansk tradition. Tuborg släppte nämligen sin Julebrygg, en jul öl. Detta görs tydligen någon fredag varje november och är skitstort i hela danmark. 20:59 började vi sälja den. Folk kom in i resturangen redan runt 18 tiden o började vänta på att få köpa. Ganska skoj, behöver nog fler sånna traditioner i sverige tycker jag. Självklart fick även jag i mig någon julebrygg och de var helt okej, men jag förstår inte all denna stohej.

På tåget hem rensade jag ur min mobil på en massa gamla nr på folk jag aldrig ringer eller inte vill ringa. Det finns personer i mitt liv, lr fanns, som jag inte orkade med egentligen. Och nu, kazaaam; borta ur mitt liv genom några tryck på knapparna. Så var det med dem.

Något som gör mig trött redan i förväg är att jag inte e fri förrän på torsdag... Jag är fri en (!) dag på 16. Ja det är sant, jag gnäller ganska mycket om jobb. Jag tycker om mitt jobb, men inte arbetstimmarna. Jag jobbar så mycket att folk börjar skicka blommor till min mamma där de beklagar sorgen över hennes sons olyckliga öde.

Något annat jag lärde känna om mig själv var att jag nu på senare tider börjat ta avstånd från tjejer med ett intresse av att bli seriösa. Så sent som idag var jag tvungen att låta bli att svara på fler sms från en tjej som berättat för sin vännina att hon och jag höll på att bli seriösa... varför var hon tvungen att förstöra det vi hade, funkade det inte bra mellan oss som det var??
Jag känner mig lite som Graucho Marx som sade: "Jag vill inte vara del av en klubb som vill ha mig som medlem." Det är nog samma med mig, jag vill inte vara med en tjej som vill ha mig till pojkvän. Vet inte varför egentligen. Ärligt, jag är ledsen för hur jag känner, men det går inte....

Kommentarer
Postat av: ;)

Ja det börjar likna en blomeraffär ;)

2008-11-08 @ 14:20:49
URL: http://libbes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0