Unit informes

Här kommer ett inlägg till er killa, och läs det nu för fan. Jag tänker här klargöra något som ligger i nästa alla killar intresse, gifta som ogifta, singlar som offer. Jag ska försöka beskriva hur man ska uppföra sig kring tjejer om man vill lyckas få till det oftare. Först och främst, använd aldrig frasen "få till det" i närheten av tjejer, funkar illa.
Uppför ni er på det sätt jag kommer beskriva kommer chanserna hos det motsatta könet öka avsevärt.
Det första ni ska göra efter att ha läst klart detta inlägg är att gå ut i närmsta bokhandel och inhandla Neil Strauss bok "Spelet", läsa den och reflektera över innehållet. Det var så jag gjorde, tog åt mig en del, förkastade lite, hittade en egen stil som funkar nästan alla gånger.

Ett problem många killar har när ni går ut är att ni har en vriden syn på tjejer. Ni går ut, fast övertygade att tjejer är den sorts varelse som är helt intressebefriade från manligt umgänge och sex. Ni uppför er som att ni har tur, att ni borde skratta er lyckliga, om ni kommer hem i sällskap. Termen "I got lucky" kunde ju inte stämma mer här. Killar, här kommer en sanning som de flesta av er inte känner till, men det är sant och se för fan till att få in det i huvudet. Killar, redo? Tjejer vill ha sex. Just det, tjejer vill ha, är intresserade av och behöver sex precis som vem fan som helst. Ju snabbare ni inser detta desto snabbare kan ni slappna av och agera självsäkrare kring kvinnor.
Där fick jag med nästa viktiga moment; att agera självsäkert och avslappnat. Tjejer (och killar) dras till personer med en stark personlighet och karaktär. Var säkra på er själva. Tro på dig själv, på det du säger. Prata som om allt du ska berätta är livsviktigt för de andra att lyssna till. Slappnar ni av kommer tjejerna att slappna av. Redan där har ni kommit en riktig lång väg med kvinnorna; att få dem att slappna av i er närhet.
Är du stirrig och osäker jagar du bara upp din omgivning och man vill ta avstånd från er. Jaga för fan inte upp er inför folk.
En annan viktig regel; Drick inte alkohol. Just precis, nada alko. Jodå, självklart kan du dricka en smula när du väl är ute på puben, man blir lätt skeptisk mot folk som går ut och inte dricker, men sup dig inte full. Varför? För att du ska kunna vara fokuserad, ha kontroll över dig själv, ditt kroppsspråk och det du säger. Tänk efter själv; Hur kul är det att hänga tillsammans med något som sluddrar, hänger och har svårt att fokusera med blicken. Drick måttligt, därmed basta.
Känner ni redan nu att ni aldrig kommer kunna ta kontakt med en snygg tjej utan en massa promille i blodet, lär dig att hantera din nervositet Utan alkohol.

Nu kommer vi in på en annan viktig detalj. Att ta kontakt med tjejerna. Det finns många sätt, alla är inte bra. En del kör ju stenhårt med "bjuda tjejen på en drink" plojen, ofta utan framgång. Budskapet man skickar då är "Du kommer tycka mer om mig när du är berusad." Killar, glöm det med drinken för fan, det funkar bara på bimbo brudar under 20.
Försök med en bra inledare; något intressant. Med det sagt vet vi ju nu att ni inte kommer gå fram till en tjej, sträcka fram handen och säga "Hej, mitt namn är Wallawalla. Hur var ditt?". Strauss hade en som jag provade ett par ggr, måttligt framgångsrikt. Gå fram till tjejen o släng ur dig "Shit, såg du slagsmålet utanför mellan de två tjejerna?". Resten får du hitta på efterhand baserat på hennes reaktion. Men vi vet ju att tjejer är hur kåta som helst på lite drama, vem vet, de kan ju kanske t.o.m känna någon av de inblandade?
Jag har en beprövad; kanske krävs en speciell sorts tjej, men den har funkat alla de gånger jag provat den. Ni går fram (gärna till en grupp tjejer) och frågar artigt; "Ursäkta mig damer, men har ni någonsin sett ett inplastat röv hål?" Gör detta helt seriöst och uppför dig som om frågan inte är helt knasig (som den faktiskt är). Oftast får du upprepa frågan en gång innan de svarar "Nej", varefter du visar upp ditt körkort. Förhoppningsvis behöver du inte förklara skämtet. Här lyckas du bryta isen samtidigt som du visar att du inte är rädd för att skämta om dig själv.
Inled med något konstigt. Ett annorlunda påstående. En ovanlig fråga. Bli inte för extrem med detta. Frågor som "Undrar du varför huden sitter kvar?" eller som Ross (från serien Vänner) frågade två tjejer, "Vad skulle ni helst vilja, drunkna eller brännas levande?". Nog sagt.

När ni väl brutit isen och fått tjejen att slappna av med dig, då ska du vara noga med att behålla hennes nyfikenhet. Du ska inte kasta bort hela dig för snabbt. Tala gärna om något annat än dig själv, man blir ganska lätt uttråkad av för mycket snack om någon man inte känner. Det är lite som att titta på någon annans semesterbilder. Frågar hon om dig och ditt liv (oftast ett gott tecken) försök att svara vagt. Jobb brukar vara den vanligaste frågan, så den finns det massor av olika svar på. Murare, snickare eller advokat är jobb som alla vet allt om redan. Försök ge dem något som de kan vara intresserade av. Jepps, böj på sanningen lite om du måste. En del jobb jag haft (böjt sanningen här) är smink kontrollant, provade varorna på mig själv och betygsatte dem. Oerhört populärt (gratis smink är något tjejer drömmer om). Jag har jobbat i en fabrik där jag testade blyertspennor. Måttligt impopulärt (gratis pennor, inte så många tjejers intresse).
En som faktiskt funkat ganska bra är att jag inte har ett jobb, utan är ute på permis från fängelse. Förvånansvärt intressant. Jag blev kvällens centrum i fem tjejers liv den kvällen. Berättade hela min livs historia, dvs ljög röven av mig. Spela på folks intresse, nyfikenhet och var mystisk.

Om du kommer så lång att du faktiskt får med en tjej hem och dessutom vill något mer än bara den kvällen, fixa din lya.
Skaffa gardiner, en matta och några krukväxter. Se till att vara en stadgad och seriös kille. Det viktigaste i hela lägenheten är (inte kylskåpet som jag gissade på först) badrummet. Städa badrummet, bunkra upp med papper, ta bort hår från duschen, häng in snygga och rentvättade handdukar. Och se för fan till att kontrollera badrumsskåpet. Saker som är okej att ha i skåpet; nagelsax, rak- hyvel/apparat, plåster, parfymer, munvatten, pinsett, diverse skönhets förstärkande produkter. Saker som Inte är okej; Antidepprisivt, vårtmedel, babypuder (om du inte har barn), något som kan relateras till könssjukdomar (se för i helvete till att inte ens komma nära det i något sammanhang), glidmedel (om inte flaskan är oöppnad, tjejer gillar inte tanken på att vi killar haft andra, även om det är uppenbart) eller något som kan relateras till ett ex. Försök såklart även att städa ut alla pizza kartonger och tomma ölflaskor innan de kommer på besök, nej det är inte hemtrevligt. Ha gärna en bild eller fler på dig själv i något intressant sammanhang. Hoppat fallskärm, bungy, varit på en spännande semester någonstans? Alla dessa bilder kan leda till samtalsämnen senare på kvällen och det är något du aldrig vill på slut på, tro mig.

Ni har kanske lagt märke till att jag inte ens nämnt utseendet. Det är för att om du har en intressant karaktär, spännande personlighet och gott om karisma så lyser det för det mesta igenom allas utseende. Själv är jag inte den snyggaste, men folk tycker om mitt sällskap och uppfattar mig som charmerande. Få folk att känna sig trygga hos dig, så kommer tjejerna snabbt att våga slappna av. Slappnar de bara av så är resten fixad.
Lycka till därute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0