Smurfar och fikusar

En dag på jobb.

(Unit) - "Är ni redo att beställa?"
(Mr. Fikus) - "Hmm...jag vet inte riktigt. Ved rekommenderar du?"
(Unit) - "Tja, hamburgaren är den poppuläraste...me"
(Mr. Fikus) - "Nja, jag funderade nog mer på Vegetar lasagnen eller kyckling salladen. Jag är bög förstår ni."
(Unit) - "Okej, men i så fa....va?"
(Mr. Fikus) - "Jag tar kyckling salladen. Jag är bög."
(Unit) - "Oookey... Och har ni bestämt er?"
(Idiot 22) - "Smurf."
(Unit) - "Va?"
(Idiot 22) - "Smurf. Smurf?"
(Unit) - "Riiight. Vad vill ni ha att dricka?"
(Mr .Fikus) - "Jag tar gärna en Cola Light, för jag e bög."
(Idiot 22) - "Smurf."
(Unit) - "Okej, så det är en kyckling sallad med cola light och ...hrm...två smurfar då."
(Mr. Fikus) - "Precis. Sade jag förresten att jag var bög?"
(Idiot 22) - "Smurf."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0