Chuck Norris

Okej, det har varit helt förmycket allvar i min blogg på sena...err...på alltid. Lite känslor där, ett skämt som ingen fattade här. Men nu ska jag fan slänga iväg en del skoj. Alla älskar Chuck Norris skämten, så därför ska jag kopiera dem från en hemsida och hävda att det är jag som kommit på dem. Heheheeee...

If you have five dollars and Chuck Norris has five dollars, Chuck Norris has more money than you.

There is no 'ctrl' button on Chuck Norris's computer. Chuck Norris is always in control.

Chuck Norris can sneeze with his eyes open.

Chuck Norris can kill two stones with one bird.

When the Boogeyman goes to sleep every night, he checks his closet for Chuck Norris.

Outer space exists because it's afraid to be on the same planet with Chuck Norris.

Chuck Norris does not sleep. He waits.

Chuck Norris counted to infinity - twice.

Chuck Norris is so fast, he can run around the world and punch himself in the back of the head.

Chuck Norris can divide by zero.

Chuck Norris ordered a Big Mac at Burger King, and got one. (Min favorit! Hahahaha!)

It takes Chuck Norris 20 minutes to watch 60 Minutes.

Chuck Norris doesn't believe in Germany. (haha)

Chuck Norris can touch MC Hammer.

Det får fan räcka just nu...finns massor med fler på nätet. Chuck says, go find em!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för att du fick upp mina ögon för dessa underbara fakta! Dock skulle du inte ha gjort det på arbetstid för det är starkt beroendeframkallande...

2008-11-20 @ 14:44:16
Postat av: :(

Har aldrig gillat honom o jag fattade inte ens skämten hahahahahahaha fast det var i o för säg kul

2008-11-20 @ 15:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0