Bävernylon

(---) -"Varför håller du aldrig om mig när vi sover tillsammans?"
(Unit) -"Gör jag väl visst? Jag gör det ju fan t.o.m. nu eller?"
(---) -"Ja, men sen när jag somnat så vänder du dig alltid om. Jag brukar vakna o så ligger du tryckt intill väggen o jag ser bara din håriga rygg."
(Unit) -"E min rygg hårig?"
(---) -"Ja, haha, ska vi raka den en dag? Kan inte jag få vaxa den?"
(Unit) -"Jag har faktiskt vaxat min rygg en gång för länge sedan. Det kliar som fan efteråt."
(---) -"Man vänjer sig, ska vi vaxa allt? Bröstet o lilleman?"
(Unit) -"Lilleman? Vafan? Haha, nej det ska vi inte. Vet du inte att det är alla killas plikt att slå på de killar som rakar sina bröst?"
(---) -"Jo men snälla. Det kommer bli skit skoj!"
(Unit) -"För vem? Inte för mig."
*Unit vänder sig om och ska sova
** --- börjar noppa loss hår från ryggen
(---) -"Jag kommer hålla på tills du vänder dig om och håller om mig."
(Unit) -"Då kommer jag sagla på dig när jag somnat. Jag väger så mycket mer än dig oxå, jag kanske krossar dig?"
(---) -"Hur mycket väger du?"
(Unit) -"Jag vet inte, runt 75 kanske. O du?"
(---) -"Vet inte, kanske lite över 50. Siste jag vägde mig var det lite under, men jag har blivit större sedan dess."
(Unit) -"Tyst o sov nu."
(---) -"Unit...varför heter det bävernylon?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0