Helt ointressant

Sådär, nu har man precis kommit hem från gymet. Ibland undrar jag varför jag går dit, jag trivdes väl ganska bra i mitt fett och dåliga kondition? Well, egentligen inte. Jag har under en längre tid varit intresserad av att åka till frankrike och gå med i den franska Främlings Legionen (googla om ni inte vet). För att få gå med finns det en del inträdesprov, fysiska som intellektuella. Jag är snutt på att klara de fysiska, vilket för mig känns bra. Dock har jag ändrat prioriteringar sedan ett tag, jag ska inte åka dit, men nu när jag börjat märka resultat i min träning så vill jag fortsätta och bli bättre. Jag har te.x gått ned 8 kg på ca 4 veckor, slå det om ni kan! Det är inte bara träningen som gjort det, jag har lagt om hela min kost. Jag har helt slutat med socker. Jag dricker inte läsk, äter godis eller dyl. Är jag sockersugen blir det en liten bit mörk choklad, som dessutom är en smula nyttigt. Visst det är tråkit, men tja, jag mår bra iaf!

Dessutom klippte jag av mig mitt halvlånga hår för några veckor sedan, nackdelen med att ha kort hår är att man måste klippa sig oftare, och nu har jag bokat tid på fredag. Jag klipper mig på Idas hår i Landskrona. Anledningen till det är för att en polare rekommenderade mig dit när jag precis hade flyttat till La, sedan fortsatte jag gå dit för att småflirta med en av frisörerna som nu är en mycket god vän till mig och vi brukar ha ganska kul ibland. Dock ska hon flytta till Australien om några månader, suger fett men jag kommer vara kvar när hon kommer hem igen. Men shit, Australien, alla dessa jävla ormar, spindlar och framför allt dessa människor... bläää

Oh just det jag, ang mina kommentarer. Jag svarar inte på kommentarerna jag får på min blogg, har fan ingen aning om hur man gör. Så om ni har spörsmål eller dyl så skicka gärna dem till min mail; [email protected]

Nu ska jag softa tills jag ska till jobb!
Morsning!

Kommentarer
Postat av: Rätt snällt

Hallå!!! Trodde att du slutat skriva. Trevlig läsning!
Ha det gott!

2008-05-27 @ 14:17:00
Postat av: intressant

Har sett den nya. liknar en hund eller en fånpåg.

2008-05-27 @ 19:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0