Unit is back!

Sådär, jag är tillbaka på allas begäran! Kunde inte hålla mig borta helt enkelt. Vad som hänt sedan sist? Jag har rensat bort alla kommentarer, läser det men har dem inte publicerade. Beställt en digitalkamera så snart kommer bilddagboken igång. Min morfar dog för några dagar sedan, bagravning om någon vecka, trist trist.
I övrigt inget nytt, lever livet och försöker hinna med att lukta på blommorna.
Nedan, en konversation och en kort "historia" jag slängde samman på Metroen påväg till jobb.

-Unit?
(Unit) - Mmm?
- Vet du? Jag tycker att du är ganska rolig.
(Unit) - Jaha?
- Jo, så jag undrar om eh...
(Tystnad)
(Unit) - Om vadå?
- Jo, om du skulle vilja säga något kul?
(Unit) - Något kul?
- Nej jag menar inte så, härma mig inte.
(Unit) - Det var en fråga ditt nöt, vadå något kul?
- Ja?
(Unit) - Vadå? Som ett skämt eller?
- Nej, inget skämt. Bara något kul.
(Unit) - ?
- Något?
- (Unit) - Jag tror du har problem.
- Skulle det vara kul?
(Unit) - Nej.
- Nehej, så inget kul?
(Unit) - Eh, vafan ska jag säga?
- Något k
(Unit) - Jaja, något kul, jag vet men vafan...?
Båda stirrar på varandra.
- Något?
(Unit) - Jävla idiot!
Skratt
- Hehe, där ser du! Du kunde säga något kul.
(Unit) - Eh, va?
- Hehe, du är rolig.
(Unit) - Va?! Jag kallade dig bara en idiot ditt spån!
- Haha, mitt spån! Haha, ja, jag är...Haha..., ett spååån. Hahaha
Går därifrån skrattande
(Unit) - Jaha...

Kort story:

The car stops next to the hitchhiker. The driver asks;
- Where are you heading?
- Anywhere, the hitchhiker replies.
- Oh, thats to bad.
- Why, where are you going?
- Somewhere.
- Darn! Oh well, have a nice trip!
And the car drives away.

Kommentarer
Postat av: <><><><><>

Trevlig dialog!

För övrigt: Ta inte bort kommentarerna!



Ha det

2008-06-30 @ 10:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0