Sista inlägget

Just precis som titeln antyder är detta det sista inlägget i min blogg, det finns ingen anledning till att skriva mer i den efter idag.
Igår hände något spännande i mitt liv. Jag tackade ja till en dejt. Dock är det nog inte en vanlig dejt i det avseende att man ska lära känna varandra och se ifall man kan bli tillsammans. Hon har varit ganska tydlig med att hon inte vill ha något seriöst och jag måste hålla med henne på den punkten. Så det handlar bara om sex. Hon kommer hem till mig ikväll efter jag jobbat, vi pratar och dricker några glas vin och delar en flaska San bucca (har sparat den flaskan skitlänge till något speciellt) och hon åker hem i morgon. Dock är jag inte bara glad, jag är nervös. Jag har inte rört en annan tjej än mitt ex på över två år. Det är nästan så man vill säga "Huir gör man?". Men det kommer att gå bra! Vi kännner varandra sedan innan, dock inte på det sättet.
En annan spännande detalj är att hon har opererat in silicon, hon gjorde det när vi gick i sammam klass i gymnasiet. Har aldrgi haft chansen att leka med siliconbröst tidigare så det kommer ju vara roligt :) Får se om det är värt pengarna, hehe

Nej men ni får ursäkta mig att jag inte kommer skriva mer, men jag känner att det är överflödigt i mitt liv.
Tack för era kommentarer och för att ni läste!
Ta ta :)

Kommentarer
Postat av: Ajö ajö

Hej då Emil.

Ha det fint, och skönt att läsa att du kommit över kuktunnan.

Lycka till ikväll.

En kompis!

2008-06-14 @ 15:18:28
Postat av: nej

Jag tycker att du ska fortsätt skriva. Du skriver bra och det är alltid bättre att skriva till någon än att bara fylla byrålådorna. Du skriver bra men jag tror att du behöver träning. Skriv om ditt jobb och dina tankar om livet. Det är intressant att läsa även om man inte vet vem du är. Jag har läst dig hela tiden och gillar både dig och din stil. Jag har till och med lagt in dig i min favoritlista.

Jag hoppas att det går bra med tjejen ikväll och du måste faktiskt berätta hur det gick. Det är faktiskt väldigt intressant och ingen vet ju vem du är så du lämnar ju inte ut någon, varken dig själv eller tjejen. Vi behöver inga detaljer men det är kul att få veta hur det går för dig i livet. Dina inlägg har gjort att man nästan känner dig och faktiskt gillar dig väldigt mycket. Om du slutar skriva så kommer åtminstone jag att sakna dig.

Ha det bra och jag hoppas att får läsa dig igen.

2008-06-14 @ 17:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0