Busy busy

Efter att ha arbetat i en majoritet av dygnets timmar igår tyckte jag att det var en bra ide att dra med en polare hem och prata en massa skit över några drinkar och en film. Båda var trötta som fan och det tog inte lång stund innan vi bäddade på golvet åt honom och sedan lämnade vi över till drömmarna. Dock sov vi inte länge, solen väcker mig alltid runt niotiden så vi gick upp och påbörjade den löst planerade dagen. Först skulle vi ned till stan för att äta, dock blev det ett oväntat stop i en lokal klädesaffär, och jag blev som en tjej i 20 minuter. Under denna tid hade jag samlat kläder för några tusenlappar, och det var inga dyra jeans lr dyl, nej nej, det var mest en massa t-shirts och annat smått.

Efter mitt utflipp åt vi frukost på ett mysigt café, älskar färskpressad juice. Vi stack sedan vidare till ett köpcenter och fortsatte min shopping frensi, dock tog den slut ganska snabbt i brist på varor jag ville ha Är gladast för de två glas jag köpte på duka, Orrefors. Ville ha några fina Martiniglas så jag ville skämma bort mig själv.
Nu är jag dock bara hemma och softar, ska snart sticka vidare till min polare igen och fortsätta dagen. Vi ska till ett uteställe i Hbg, PL13 (spana på wiki ang namnet, ganska ballt). Vill inte till något dansställe eller så, vill bara hitta en bar och ta det lugnt med några polare, känna att man lever.
Hoppas helgen blir lika bra för er som min verkar bli!
Haj haj

Kommentarer
Postat av: Anonym

känner inte alls igen dig...

2008-06-08 @ 02:09:34
Postat av: Kompanjero

Låter som en jättetrevlig dag. Hoppas det blir fler sådana.

2008-06-08 @ 15:41:13
Postat av: vem är du???

Tror jag vet vem du är. Bor du i Kalmar?

Du verkar ha en skön stil.

2008-06-09 @ 16:57:17
Postat av: Fel fel

Läste vidare och såg att du jobbar i Glumslöv. I Skåne tydligen.

2008-06-09 @ 16:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0