Vinnaren

Idag vann jag en moped på en tävling på city gross i La. Vann en eldriven moped lakerad som ett kexchoklad :P Hehe, inte för att jag ska köra fanskapet. Snubben som ringde menade att han ville att jag skulle behålla den, men vafan ska jag med den till. Sälj sälj sälj och dela cash med familjen säger jag. Vad ska han göra? Det är min och jag säljer den. Pinsamt är dock att jag ska hämta den på en scen i Landskrona...gillar inte den sortens uppmärksamhet men jag får väl offra mig.
I övrigt har det inte hänt så mycket idag...klippte mig.
Oh ja, just det, jag blev av med min bästa vän, sade jag det? Well, så är det. Vi är inte vänner mer och det är mitt fel. Jag förstår henne, och jag är glad att hon har något som stöttar henne och hjälper henne nu när jag visat mig vara ett jävla svin. Istället för att begrava mig i självömkan som jag brukar håller jag humöret högt och fortsätter att skratta och le. Orkar inte låta mig tryckas ned i en virvel av sorg och annat piss.

Förresten, klarade av ännu ett av inträdesproven till FL idag, typ. 2.8 km under 12 min är ett krav. Jag klarar det dock på runt 16 minuter. Visst, det är inte perfect och i mina yngre dagar kunde jag springa det under kvarten, men jag gör ialla fall framsteg. :)
Nu ska jag städa och prova kläder inför begravingen i morgon, vet inte vad jag ska ha på mig. Den svenska traditionen påbjuder ju svart med vit slips, men då min mormor är dansk och i danmark har de inga klädesregler vid begravningar funderar jag på att bryta mönstret hos de svenska traditionerna och ha lite färg på mig. Dock inga glada, kanske en mörklila skjorta, eller grå. Jag lägger ut bilderna på min bilddagbok i morgon så vi får se hur allt blev.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din bästa vän; var det din föredetta?

2008-07-10 @ 15:53:11
Postat av: <><><><><>

Hur var du ett jävla svin?

2008-07-10 @ 15:56:53
Postat av: ?????????

Men om du sprang 2,8 km på 16 minuter och kravet är max 12 minuter så har du en bra bit kvar. Eller missförstod jag?

2008-07-10 @ 16:13:35
Postat av: Unit 731

Jess min bästa vän är samma som mitt ex, jag var ett svin genom att jag ljög om att jag haft sex med en annan när vi hade ett "uppehåll" tidigare i vårt förhållande. Ang tiden på löpningen, sant att det är en bra bit kvar. Men för två veckor sedan orkade jag inte ens sträckan oavsett tid, så jag är glad för framstegen :)

2008-07-10 @ 16:32:54
URL: http://unit731.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det värsta som finns är lögnare. Hoppas du lärt dig en läxa och att du har jävligt dåligt samvete!

2008-07-10 @ 16:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0