Saker som irriterar mig

Jesss fick min kamera idag! :D Måste dock ladda batteriet i 3 fucking timmar, jävla skit. Men jag har lyckats skapa en bilddagbok och kommer länka den i mitt "länk fönster" nere till höger.

Nu över till några saker jag funderar över; först och främst funderar jag över folk som åker tåg. Vi börjar med egotrippen som e helt jävla efterbliven. När tåget stannnar i kastrup, där jag hoppar av, brukar det finnas massor med folk som ska av. Det som i regel alltid sker är att det finns en idiot längst fram, närmast dörrarna, med två stora resväskor som väljer att ta ett steg utanför tåget, sätta ned sina väskor och bara stå still som ett jävla fån. Jag kan inte sluta fundera på vad som rör sig i huvudet på dessa personer. Glömmer de att det finns typ femtio pers till som längtar efter att få gå av och fortsätta sina liv? Nej men så stanna där lilla gubbbe, ta den tid du behöver. Ska du bara tända din cigarett? Kan du inte hitta en tändare? Nej men guuud nej, ta bara den tid du behöver. Vi har inte brått ska du tro, vi trivs att stå och vänta på folk som dig. Ska du leta efter dina flygbiljetter nu oxå? Nej men självklart, gör du det bara ditt jävla as! Din förbannat tröga sinnnesvaga äckliga idiot! Se till att komma bort från perrongen så andra kan röra på sig, allt kretsar inte kring dig ditt rubbade helvete!
De personerna funderar jag över, varför de gör så? Varför går ni inte bara några steg extra så vi andra får en chans? Det är allt vi begär, en lite chans att få komma vidare. Tack tack

Nu när vi endå snackar om tåg och skit finns det en annan individ som nästan alla råkat ut för. Det är lika kul varje gång, och man blir lika chockad, eller jag blir i alla fall. När man sitter på tåget ensam har man i regel sin väska eller en jacka på sätet bredvid tills någon kommer och frågar om det är ledigt och då kan sätta sig ned bredvid. Men det finns dem som låter bli att fråga utan bara sätter sig ned mer eller mindre på dig och dina saker. De kastar sig ned i stolarna som om deras liv hänger på det eller om de leker Hela havet stormar. Något fel är det i alla fall. Så sent som idag drabbades jag av en fet subba som flög ned över mig som en hungrig flodhäst. ÖPPNA KÄFTEN FÖR HELVETE! FRÅGA OM DET ÄR LEDIGT ELLER OM JAG KAN FLYTTA PÅ MINA SAKER INNAN DU DOPPAR RÖVEN DITT FETA AS! Det är allt jag ber om, en enkel och dessutom artig fråga. Missade dina föräldrar den delen i din uppfostran? Men det är aldrig försent att lära sig något nytt. Var inte rädd, det gör inte ont att fråga. Det som kommer göra ont är när jag har med mig en analplugg XXL på sätet bredvid som du kan trycka ned din röv på. :D

En sista sak jag funderar över, dock blir det ett litet ämnesbyte här. Nu handlar det om sex. När man har sex och personen i fråga, i mitt fall en tjej, kläcker ur sig något riktigt korkat. Man ligger där och båda (förhoppningsvis) har det mys, tills man hör frågan: "Mmm, vad mysigt. Vart har du lärt dig det?".
Okej, okej, jag vet att det är en komplimang så man ska väl vara glad. Men inte jag, jag blir däremot förbannad. Vafan ska man svara? Det är en komplimang tillsammans med en fråga. Man kan inte bara säga tack, det funkar inte. Se själva:
- "Vart har du lärt dig det?"
- "Tack."
Funkar inte. Men man kan fan inte svara på frågan heller, hur skulle det låta?
- "Vart har du lärt dig det?"
- "Jo du vet att såhär ligger det till; jag var på en helgkurs i Alvesta och där fick vi lära oss många saker må du tro."
Nej men vafan? Så tjejer och killar, lägg ned den skiten. Ni vet vart vi har lärt oss det och ni vill inte höra det ärliga svaret så bara lägg ned frågorna.

Nu ska jag äta, vi hörs senare! Pöss pöss

Kommentarer
Postat av: Klockrent

Känner igen typerna på pricken!!!

2008-07-02 @ 20:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0