Unit drar till Köpenhamn

Morten drug upp något idag som egentligen bara är en fortsättning på ett samtal vi hade i lördags. Dock var jag för full för att dra några intellektuella slutsatser just då, men han tog åter upp ämnet idag och bevisade därmed att han var seriös. Han föreslog att jag skulle flytta in hos honom i Köpenhamn. Det är nämligen så att han och hans syster bor tillsammans för tillfället, men hon ska flytta vidare och han behöver en roomie. Han frågade mig och jag måste erkänna att jag känner mig mycket smickrad och intresserad. Det finns egentligen bara en person som håller mig kvar i Landskrona, och jag tror han förstår varför jag skulle flytta. Självklart är jag rädd, men det var jag innan jag flyttade till La oxå och det ångrar jag inte. Det var ett stort steg, och nu är det nog på tiden att jag tar nästa stora steg. Jag får nog veta hur det kommer bli inom några dagar och då flyttar jag inom någon månad. Det kommer bli spännande, hehe.

Nu ska jag i säng, ska upp tidigt i morgon. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Ajö

Jahapp. Där ser man. Lycka till där.

2008-07-02 @ 12:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0