Trött och förkyld

Idag gjorde jag ett löfte till mig själv. För det mesta tar jag dem inte på allvar och ignorerar dem så gott som hela tiden, bryter mina löften hela tiden. Men detta ska jag hålla dyrt och heligt. Jag är så trött nu, och en smula förkyld. Tur att jag snart ska bädda ned mig i mina varma säng. Jag ska ta en dush och krypa ihop, ren och naken under täcket. Först frysa och skaka lite, sen somna och drömma. Jag är ledig i morgon och ska njuta av dagen så gott som fullständigt.
Nu orkar jag inte skriva mer. Ni får ha det fint!
 Baj baj

Kommentarer
Postat av: <><><><><>

Nu blir man nyfiken. Vad var det för löfte du gav till dig själv?

2008-07-21 @ 09:13:26
Postat av: Unit731

Ett jag tänker hålla. Mer än så tänker jag inte skriva i min blogg. :)

2008-07-21 @ 09:23:50
URL: http://unit731.blogg.se/
Postat av: o

"ingen onani efter 22:00"



2008-09-03 @ 17:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0