Sweet november

Ah just det, i mitt förra inlägg glömde jag skriva en del om vad som händer i november. Det ligger nämligen till på så vis att jag ska på Slipknot konsert den 13 nov i Köpenhamn. Dessutom lirar Children of bodom och Mashine head. Det kommer bli skoj, sitter o sneglar på biljetterna nu :P
Men det är inte allt, utan bara två dagar senare, den 15:e november, ska jag och ett helt gäng polare dra tillbaka till Köpenhamn och uppleva Sensation white. Det är för er som inte vet ett stort jävla disco! Det som gör saken roligare är att man bara får ha vitt på sig. Tänk er själva, trettio tusen pers som studsar omkring helt klädda i vitt! Jag har en lång video från förra Sensation, jag ska stycka upp den och lägga ut några småklipp på youtube. Jag ska länka dem senare.

Idag blir det en lite seg dag, ska tvätta, städa, springa, träna på gymet, handla med morsan sen bara slacka hela kvällen.
Efter idag jobbar jag dessutom 8 dagar i sträck, vilket kommer suga ganska mycket. Men det blir lönsing idag så det kommmer ju kanske lyfta humöret en smula. Nu ska jag sticka ut en runda. Glöm inte att spana på länkarna jag lägger ut senare :D

Kommentarer
Postat av: <><><><><>

Jag har en kompis som var där med en helvit kostym. Den var vändbar och illröd på insidan. När han var inne vände han på kostymen. Helfestlig grabb. haha.

2008-07-31 @ 10:35:56
Postat av: Kenneth B

Det är ju rätt konstigt att någon alltid ska förstöra. Har man nu bestämt att alla ska ha vitt så ska ju inte en få förstöra för alla andra. Jag tycker att vakterna ska agera hårt när det är fråga om ett rent sabotage.

2008-07-31 @ 18:06:24
Postat av: Lillian

Så trevligt att du hjälper din mor med hennes inköp. Är hon handikappad eller väldigt gammal?

Det skulle vara trevligt att få träffa dig men vet inte hur det ska gå till eftersom jag vill vara anonym tills jag är säker på att du inte skojar med mig.

2008-07-31 @ 18:10:50
Postat av: <><><><><>

Kollade du provtestet på Mensa? Mitt gick inte så bra men jag ska försöka igen.

2008-07-31 @ 18:13:17
Postat av: Unit731

Lillian, hehe, det är inte så att jag hjälper min mamma att handla, vi bara handlade tillsammans :)



Till mensa testaren, jag har gjort testet innan. Har klarade det inte. Man ska ha 130 lr mer för att få vara med där, själv har jag runt 125 lr något...precis förlite :)

2008-07-31 @ 19:06:30
URL: http://unit731.blogg.se/
Postat av: Lillian

Haha, vilket missförstånd med din mor. Vad heter restaurangen där du arbetar. Kanske kommer dit och tittar på dig. Om jag ser dig (känner ju igen dig från din bilddagbok) kommer jag att säga: "Mr Unit I presume?" så vet du att det är jag.

2008-08-01 @ 08:33:16
Postat av: <><><><><>

Hej Unit!

Du kan kalla mig "mönster runt pl" tills vi träffats och då du får veta mitt namn.

2008-08-01 @ 11:44:41
Postat av: Lillian

Jag tycker om det du skriver. Så här skriver jag. Du får ett lite smakprov från en längre text som jag skrev i våras.



Heidenglas var plats att råkas

Ingen visst riktigt hur

Men att leva vill jag lova

Jesus Kristus Herrens son

Ingenstans för ro att sova

Tanken svindar likt ett hån

Adjö min kära livet tryter

Döden i mitt öra ryter

Jag vill inte finnas till

Om du inte sitter här



Gillar????

2008-08-01 @ 12:34:21
Postat av: Lillian

Ska bli en diktsamling om någon vill ge ut

2008-08-01 @ 12:35:56
Postat av: <><><><><>

HEY LILLIAN

Du och jag ska kanske träffas. Jag har en skithäftig tatuering (liknar mönstret i mitt alias) runt "fars lille vän", som man säger.

Jag gillade din dikt. Skriv på denna platsen om du vill träffa mig så kan du komma tilll mig

2008-08-01 @ 12:53:31
Postat av: Kenneth B

Var blir You2-klippen som du lovade av?

2008-08-01 @ 13:34:29
Postat av: Unit731

Är ni medvetna om att det finns bättre sidor att chatta på? Men ang youtube så blev det inget...windows moviemaker gillade inte de format jag hade...så jag ska se om jag kan lösa det senare när jag får tid.

2008-08-01 @ 17:02:08
URL: http://unit731.blogg.se/
Postat av: <><><><><>

Förlåt

2008-08-01 @ 20:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0