Så var det en ny dag

Okej, jag är inte så mycket för Reor i affärer, men jag lyckades göra världens roligaste (tycker bara jag och inte Chris :P) inköp på Gröna Lund här i La. Jag hittade en kavaj för 200:- och köpte den! Visserligen passar den inte alls, väldigt förstor, men det kommer nog ett tillfälle då jag kan ha den på mig! haha, är iaf jävligt glad för den.

Sedan visade det sig att Slipknot ska släppa en ny skiva och dessutom gör den en turné för den ju nu och jag ska se dem i Köpenhamn i november. Blir trejde gången jag ser dem med så råkade de ju oxå vara mina gudar! Manson var oxå en av de stora tills han slog i huvudet och nu tror han att han är någon av Nsync medlemmarna.

Idag är jag ledig och eftersom jag fick 4000:- igår bara sådär så ska jag naturligtvis handla lite. Sticker till Center syd senare och ser om där finns något jag vill ha. Finns inget jag direkt vet jag ska köpa, bara på systemet, fylla på Martini lagret lite, men annars har jag ingen aning. Men det finns alltid något som man "behöver" när man väl är där.

Dessutom är jag glad för nu är det inte så lång tid till lördag, och då är det Hbg festival. Feeeest och Bungeee! Fy fan vad det ska bli kul. Visserligen är jag en smula rädd för höjder, speciellt om jag ska kasta mig från en 60m hög kran samtidigt som jag ber till gud att olycks-statistiken inte ljuger.

I övrigt har jag inte kunnat träna på några dagar, har dragit på mig en irriterande förkylning. Snuvar och nyser hela tiden, men den är påväg att gå över så jag kommer snart ut och kan röra på mig igen.

Klart att det händer en del mer i mitt liv, men jag vill inte slänga upp allt på nätet, finns en del godsaker som jag gärna behåller för mig själv. Eller tja, inte helt för mig själv :)

Nu försvinner jag ett tag. ta ta

Kommentarer
Postat av: <><><><><>

Lucky Boy!



4000!!! hur kom du över dom? Vann du på hästar eller...

2008-07-21 @ 12:54:42
Postat av: nope

slipknot suar, inget å se.

2008-07-21 @ 13:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0