Resepolare

Nu ska jag föreslå något knasigt. Det är ju som så att jag ska dra till Kina någon gång kort efter Maj månad nästa år, och jag vill inte åka ensam. Dessutom ligger det till så att de vänner jag har pluggar lr så har de en flickvän. Så det jag föreslår är följande; om ni själva har planer att åka till Kina och spendera två månader där någon gång då jag tänker åka dit hade det varit kul att samåka :) Jag vet att det kan verka en aning skummt att annonsera polare på nätet, men vafan, det är iaf bättre än att annonsera pojkvän lr flickvän, och det finns massor med knasiga sidor med sådant.
Vill ju helst bara ha seriösa personer :)

Kommentarer
Postat av: <><><><><>

Kan tyvärr inte åka med till Kina men det hade varit lajbans. Då hade du kunnat få se min tatuering också. Den e skitfrän.

2008-07-17 @ 21:13:39
Postat av: Unit731

Nja, behåll du den för dig själv :P

2008-07-17 @ 21:19:03
URL: http://unit731.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0